luni, 26 ianuarie 2009

Iliescu & Oprisan ureaza La Multi Ani lui Ceausescu !





Afla, tovarase Nicolae Ceausescu, ca la noi in Vrancea este foarte bine. Lucrurile au ramas asa cum le-ai lasat matale cand te-au ciuruit la Targoviste "comunistii de bine" din jurul lui Ion Iliescu ! Stiu, ca esti bine acolo alaturi de Mao, Franco si Lenin. Ceea ce le dorim si Tovarasilor Iliescu si Basescu !
Dupa ce-ai plecat matale, a venit un nene de incredere, in Vrancea, care duce mai departe, maretele impliniri ale Epocii de Aur si realizarile "Partidului-Stat" PCR. Mai putin Canalul Baragan, pe care tot matale l-ai inceput, insa urmasii Secerei si Ciocanului rebrenduiti in cei "3 trandafiri", l-au lasat in paragina. Nenea care a venit dupa matale in Vrancea este de incredere, ti-ar fi placut sa-l cunosti. Il cheama tovarasul Marian Oprisan si este un bun camarad, dedicat cauzei. 

Ca sa facem economie, vara, tovarasul Primar Bacinski, cu acordul tuturor cetatenilor din Focsani, am facut referenduum si am decis in unanimitate (de 100% ) sa oprim apa calda si sa o rationalizam. De vreo 10-15 ani. Caldura avem si o reglam din casele noastre dar, o tinem mai mult inchisa, ca sa nu consumam prea mult din ceea ce primim de la Tovarasul Putin si, astfel, o vindem la altii.

Ne este dor de vizitele lu' matale, tovarase secretar general. Am sa arat, concitadinilor mei, ori prietenilor din blogosfera, cateva poze cu matale cand veneai la Focsani. Le-a facut un unchies' de-al meu cu un aparat rusesc, luat de la polonezii aia cer veneau cu masinile in tara de ne vindeau noua, pustanilor, guma de mestecat si adidasi straini, iar parintii luau casete video si blugi. Uite, astea-s din 1978, cand ai venit, Tovarase Nicolae Ceausescu, la Focsani !

Iata cateva poze de acum 2 zile cand Intaiul Carmaci al Neamului a venit la Focsani, insotit de membrii din Marea Adunare Nationala si Consiliul de Ministrii.

Asa cum facea "Morarita" (prin secretara de Vrancea) la vizitele lu' matale, Tovarase Nicolae Ceausescu, la Focsani. Numai cand ruga, dansa, oamenii sa iasa la paradele si defilarile in cinstea zilei matale si se adunau cu miile din proprie initiativa, nu ca i-ar fi oblogat sefii, cum se petrece in zilele noastre.
Pionierii elevii de la Liceele eminente ale focsaniului (Unirea, Cuza si Economic) au mers incolonati in intampinarea Iubitului Carmaci de la Cotroceni, colorand, cu cravatele la gat si ipod-ul la geaca, multimea ce se pierdea in meandrele concretului din discursul Presedintelui Romaniei Traian Basescu (pardon de expresie si majuscule) !


Uite, ce poze frumoase am gasit, intr-un Ziar Reactionar, care nu binevoieste sa aduca omagii Conducatorului Iubit al Judetului Vrancea, asa cum o face publicatia de suflet a proletariatului vrancean - Scanteia de Vrancea !
Semnat - un pionier facut cu forta care nu a fost niciodata un bun exemplu pentru cei din jur, considerat, alaturi de altii ca mine "oile negre" (exemplul cu "ASA NU", in fata celorlalti). 
Motiv pentru care nu am ajuns sef de clasa sau detasament, ceea ce m-a scutit de alte neplaceri. Si, nu regret, ca spuneam bancuri cu Ceausescu, cand ieseam la joaca cu cheia de gat, ca stateam in ultima banca si citeam "Rahan", "Pif si Hercule" sau, mai maricel, "Neckermann" ori "Paris Match".
Regret, doar ca l-am pus la grele presiuni, pe bunicul meu, cand a fost chemat de Securitate ori Militie, sa dea explicatie, despre cum "isi educa nepotul".
Sa LE traiesti, Tovarase Nicolae Ceausescu, celor ce azi au nevoie de-un "tatuc" ! Prezenta ta, Tovarase Secretar-General, in mentalul colectiv, este mai vie ca niciodata. Maretele realizari ale Epocii de Aur vor fi continuate de o Guvernare care a inteles sa lase deoparte ranchiuna si sa refaca PARTIDUL-STAT FSN prin cele 2 partide desprinse din acesta : PSD si PD ! Totul, spre binele clasei muncitoare, al proletariatului portocaliu pacalit la vot, intru "propasirea morala si materiala a poporului roman" !


Ura, ura ura ! Mai, comunistilor !

4 comentarii:

  1. iti multumesc de parerea ta pe blog.nu am putut prinde din cauza ca jandarmii erau f "exigenti" si nici nu aveam legitimatie la gat pentru a ma lasa sa ma "plimb" pe acolo.si sunt de acord in ceea ce zici tu in acest articol.numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ai dc Julien, mi-a facut placere sa comentez si te-am trecut si in blog-roll.Problema actuala este ca am incercat sa schimb tema blogului si am dat bluff, pierzand unele lucrurui, printre care sondajele, clipurile, si toate adresele din BlogRoll...sper sa remediez caci erai acolo alaturi de inca unii tineri focsaneni cu blog...oricum, ai intrat la "recomandarea" unei fete : D care iti apreciaza camera profesionala (Nikon daca retin bine eu).si, cum imi plac fotografiile, mai mult decat pozele (in special cele alb-negru) te voi pastra in blog-roll.Trebuia sa fac cumva o selectie cu blogurile bune din Vn, mai ales la tineri !Bafta...KEEP BLOGGing !;)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult !eu vreau sa si castig ceva din fotografie...caci "upgradeurile" sunt foarte scumpe.dar nu stiu acum unde in focsani pot face un ban :(o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. o prima varianta ar fi sa incerci pe la nunti-botezuri-cununii, taieri de mot si altele asemenea...conteaza f mult sa ai un banut la varsta ta si este de apreciat ca te gandesti la acest aspect.plus ca te si pricepi, din ce am vazut eu !bafta, mane !o sa reusesti, o sa vezi !;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)