marți, 16 septembrie 2008

ATB si IRIS in Concert la Costinesti 2008 !

Dupa circa 2 saptamani la mare, in 2 etape : prima perioada (7 zile, cu distractie), a doua (4 zile cu seminarii.) Soare, apa foarte calda si curata cum nu am mai vazut de mult. Bronzat precum n-am fost in 4 ani de facultate. Concerte : ATB si IRIS.

Mai intai, André Tanneberger, cunoscut drept ATB, in Discoteca Tineretului, intr-o vineri. Dupa ce am strecurat 30 de ronisori taxa la intrare, am constatat ca berea era 10 roni, Cola 5 roni, iar cocteilul 20 de marafeti. Noroc cu fetele de la LM care au avut de prestat o promotie : cumparai un pachet de LM si primeai in schimb 2 cocteiluri.

Atmosfera o fost faina, intretinuta de DJ rezidenti, apoi de DJ Project (ce-au primit un premiu special, fiind vorba si de aniversarea a 15 ani de existenta a Discotecii Tineretului). Deja ne incalzisem bine cand a urmat ATB pe la ora 1, ce a micsat pana la 04,30.

S-au auzit hiturile : Marrakeck, Let U go, Hold U, Ecstasy, Believe in me, 9 PM. Plus multe piese noi micsate in felul lui. A fost un bun prilej de a vedea unul dintre DJ cei mai populari printre romani, ce a venit de peste 10 ori pana acum in Romania. Mai ales ca nu-l vazusem pana acum. L-am trecut pe lista, alaturi de Tiesto, Armin van Buuren si ... va urma pe 10-10-2008 sa mergem la PAUL van DYK.

Surpriza serii a fost ultima piesa micsata de catre ATB. Tineti-va bine, fratilor : NIRVANA - Smeels Like Teen Spirit !!!

Nu va puteti imagina ce nebunie a fost, ce fain o sunat piesa, ce energii descarcate, de fapt, eram oricum entuziasmati de ce fu-se pana atunci. Dar, toti au fost de acord ca o piesa Rock, micsata de un DJ, deci la un platan, pe ritmuri moderne, un gen total opus Rock-ului, a sunat demential.
Rockeri cu Tranceri laolalta, energii descatusate pe o piesa celebra. N-as fi vrut sa vad vreun manelist prin preajma. Pentru ca am facut filmulete cu telefonul si nu se aud bine, datorita sonorizarii prea puternice din Discoteca, am cautat pe "varu' gugal" ce au postat altii.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=fdalUJS6T-g&hl=]

Peste cateva seri am mers cu grupul de colegi, la Teatrul de Vara unde au venit cei de la IRIS. Pana la show-ul IRIS, am trecut pe plaja, la Obeliscul din Costinesti, unde se organizau, in fiecare seara, spectacole pt studenti, de catre A.N.T. si A.N.S.I.T. In acea seara au fost cei de la Vita de Vie cu un Adi Despot in forma mare.

IRIS - ce sa mai zic si nu ati stii despre cea mai buna trupa din Romania. Decat ca eram cam putini la concert, se umpluse cam jumatate din locuri si era frigulet. Grupul meu eram vreo 10, restul au mers in alte locuri. Biletul - 20 roni.
IRIS ne-a incantat pe parcursul a 2 ore si 4-5 bisuri, cu bine-cunoscutele melodii : Baby, Floare de Iris, Strada ta, Lady in black, etc. O placere sa-l revedem pe Cristi Minculescu, ultima fiind la Intim, in Focsani. Surpriza, in final, Cristi ne-a delectat cu varianta personala la celebrul hit "I want to brake free".
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=kS4P0gHb5ig&hl=]

Pozele postate la articolul precedent, au fost surprinse cu noul meu telefon - NOKIA 5320 Express Music. De care sunt multumit pana acum. Vroiam de mult sa revin la NOKIA, desi, am fost foarte multumit, de ex-ul - rivalul Sony-Ericsson.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=cHhb8Kd_zpc&hl=]
Vechiul meu tovaras, Sony-Ericsson K 700i, a luat contact cu solul, cu o saptamana inainte de plecare la mare si a sucombat. Problema e ca a luat cu el si nr mai importante, salvate in memoria telefonului. Asa ca, a tb sa ma mai scobesc, de 8 bulioane, cheltuieli neprevazute. Nasol era ca aveam si camera in service. Pe aceasta cale, multumesc celui de sus ca a facut posibila repararea ei, dupa balaceala ce si-a luat CANON-ul meu la concertul lui ARMIN van BUUREN pe 28-29 Iunie, cand o plouat torential.
Atat pozele cat si comentariile apar cu o mare intarziere, dar am considerat ca trebuiesc amintite, lapidar. Cam atat. E frig, ploua, a venit toamna ... Cred ca ma bag sa ascult un Nicu Alifantis..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)