marți, 2 septembrie 2008

Happy Birthday to me - 29 :)

M-am intors, dupa cea mai mare pauza facuta pe blog. Sunt cam 3 saptamani de cand nu am mai postat insa, si datorita (ori din cauza) concediului la mare.

Chef mare de scris nu prea am momentan insa, zilele urmatoare voi pune cateva poze ! Asta doar pt o scurta perioada.

Pana atunci, HAPPY BIRTHDAY to me ! Pe principiul misoginilor (nu al meu) : "femeia imbatraneste, barbatul se maturizeaza" am devenit mai intelept cu 1 an :)





PS : cu ocazia zilei de nastere imi dedic o melodie de suflet, pe care am putut sa o ascult LIVE in concertul din 28 iunie 2008 de la Arenele Romane. Este vorba despre ARMIN van BUUREN - Burn with desire.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=BEWiDQ-lLc8&hl=]
In final, va las cu un banc, pe care l-am auzit recent, la malul marii de la niste prieteni. Era inspre dimineata, in holul hotelului unde eram cazat, asteptand rasaritul (al doilea la care am asistat in lungul periplu de pe litoral). Ne adancisem in discutii strategice despre situatia geo-politica din jurul Marii Negre, asta si dupa conflictul din Georgia, cand unul dintre noi a zis-o bine. 

Iata bancul :
Cand era mic, la scoala generala, tov Medvedev era un elev foarte modest, cuminte, linistit, si nu iesea din cuvantul sefilor...
Cand era un pic mai mare, la liceu, Tov Medvedev era un elev foarte modest, cuminte, linistit, si nu iesea din cuvantul sefilor...
Cand era un pic si mai mare, la facultate, Tov Medvedev era un student foarte modest, cuminte, linistit, si nu iesea din cuvantul sefilor...
Acum. Tov Medvedev e un presedinte foarte modest, cuminte, linistit, si nu iese din cuvantul sefilor ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)