marți, 6 noiembrie 2007

(NU) mi-e rusine ca sunt roman ?!



Motto : NU mi-e ruşine că sunt român ! Mi-e ruşine, de unii români ! Nu doar în străinătate, ci mai ales în România. Pentru că nu numai în Italia, Spania, Germania sau Franţa, unii români comit fapte care transformă România în gunoiul Europei. Pentru că nu doar etnia rromă, constituie o problemă, aici sau acolo.


1. Mi-e ruşine, că în plină campanie pentru Parlamentul European, europenii ne dau o lecţie. Dură. O faptă comisă de un cetăţean român duce la adoptarea de către guvernul italian a deciziei de expluzare a imigranţilor periculoşi. Şi, chiar dacă în textul legii nu există o referire expresă, toată lumea ştie că e vorba de români...

2. Mi-e ruşine, că întotdeauna trebuie să se întâmple astfel de lucruri pentru ca politicienii românii să revină cu picioarele pe pământ. Sau nici măcar acum...

3. Mi-e ruşine, că nici după cele întâmplate, o mare parte a clasei politice româneşti NU va conştientiza importanţa campaniei pentru PE. NU va lăsa deoparte disputele interne privind mărirea pensiilor, uninominalul sau referendumul... Şi NU va vedea că altele sunt problemele românilor în Europa...

4. Mi-e ruşine, că se face tot posibilul pentru ca în PE să NU fie trimişi oameni competenţi care să fie capabili să apere interes României şi ale românilor. Astfel încât românii să nu se mai simtă jenaţi de modul în care sunt percepuţi în străinătate.

5. Mi-e ruşine, că marii oamenii politici români NU sunt capabili să lase luptele politice interne la o parte şi să-şi stabilească un obiectiv comun: Promovarea României şi a intereselor românilor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)