vineri, 13 februarie 2009

Ce este St. Valentine's Day ?




2 tineri erau casatoriti doar de 2 saptamani. Sotul, desi era foarte indragostit, abia astepta sa iasa in oras cu vechii lui prieteni sa petreaca, sa vada un meci cu bajetii ca pe vremuri. Asa ca ii spuse sotiei :

− Scumpa mea veverita diafana, vin repede.
− Unde mergi, bursucel sturulbatic ? intreaba sotia.
− Merg pana la bar, porumbito. Sa beau o bere. Sotia spuse:
− Vrei bere, hipopotam durduliu ? Deschise usa de la frigider si ii arata 25 de tipuri diferite de bere : Beck’s, Kaiser, Marten’s, Efes, Hogarden, Leffe, Miller etc...

Sotul nu stia ce sa faca, sigurul lucru pe care a fost in stare sa il spuna a fost:
− Da, pufulete purpuriu … dar la bar... stii tu ... au halbe inghetate ... Nu a apucat sa termine fraza ca sotia il intrerupse:
− Vrei halba inghetata, iepuras plapand ? si scoase din congelator o halba atat de inghetata ca abia putea sa o tina in mana.

Sotul devenise cam palid, dar spuse:
− Da, garofita mirobolanta, dar la bar au tot felul de gustari delicioase... Nu stau mult, vin imediat. Promit. Ok?
− Vrei gustari, papusel dolofan ? Deschise cuptorul si scoase 5 tavi cu diverse gustari aburinde : aripioare de pui, coaste de porc, rata cu portocale, hamsie cu lamaie, porc mistret cu ciuperci salbatice etc ...

− Dar, dovlecelul meu... la bar... stii, se mai injura, se vorbeste urat...
− Vrei vorbe urate gugustiuc ? Auzi, ba p_la ! Bea-ti in plm berea in nenorocita aia de halba inghetata si manca-ti cacatele de gustari pentru ca esti insurat si nu mergi nicaieri !!! Clar, nenorocitule ?

Si, au trait fericiti, pana la adanci batraneti...

PS : Celor ademeniti de sarbatori comerciale/pagane le doresc, de ziua asta "speciala" : succesuri si pofta buna la mă-sa ! Iubiti-va, faceti amor ghebos si copii cu parul albastru si ochi blonzi ! Bagati in voi, pana v-o crapa matzul, beti pana o-ti cadea sub masa...
Celorlalti, cu bun simt si inteligenti, gasiti zilnic motive de a trai frumos si a aprecia pe cel/cea de langa voi, fara a astepta Valentine's Day sau Dragobetele (desi, asta e de-al nostru macar). La fel  zi zilele de 1 si 8 martie. 

Oare, mandrele din viata voastra, vor sa fie alintate o zi din an, si-n restul neglijate ?!

6 comentarii:

  1. Super povestioara. mi-a placut:)) si tare rau filmuletul. Felicitari ca lai gasit:)

    RăspundețiȘtergere
  2. multam Laurentiu ! din pacate exista cel putin o persoana apropiata care nu a inteles mesajul ce s-a vrut din articol, probabil ne citind pana la final.asa ca, am avut parte de o situatie imprevizibila ieri, dupa articol, ce m-a deranjat. ma simteam eu penibil ca nu sunt "in randul lumii" fata de o sarbatoare pagana, americana, importata, deloc romaneasca.asta desi, dimineata, dupa ce am postat si-mi serveam cafeaua, vorbeam pe YM, cu o colega de liceu, Corina, pe tema asta. si, m-au bucurat cateva vorbe spuse de ea, ocazie cu care ii multumesc si aici.am putea pretui si duce mai departe semnificatiile Dragobetelui, daca am fi cu adevarat o natie care vrea sa transmita ceva mai departe.in plus, sa nu uitam de Deviza Uniunii Europene "Unitate in Diversitate". Cu ce venim noi la zestrea comuna europeana, cu sarbatori importate ?daca tot au aceleasi semnificatii, desi e de discutat si-n privinta asta, dc n-am aprecia ceva autentic, ce tine de traditiile poporului roman ? BTW, insensibilul din mine aminteste si, tu stii Laurentiu, de "Dragobete's Day", ce l-am organizat acum 2 ani, intr-un Pub din Focsani.Ne-am straduit sa o popularizam, dovada fiind cei 100-150 de tineri care au venit alaturi si ne-am simtit bine, pentru o seara.Asa ca, eu zic, se poate si altfel !Sa fim iubiti, neconditionat de o zi anume !PS : se apropie 1 si 8 martie, atentie la "neatentie" !

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu ai fost mai direct, eu am vrut sa nu ii jignesc pe unii care considera aceasta sarbatoare atat de importanta, pentru ca eu nu o "urasc" doar pentru ca este una imprumutata ci si din alte motive. Oricum foarte amuzanta povestea. BIG LIKE! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. merci frumos, Madaline ! inca mai face furori, vad :)

    RăspundețiȘtergere
  5. intre timp m-am mai potolit Alexandra. dovada, ca azi nu am mai scris ceva special. pe bune acuma : nu am nimic contra a petrece aceasta zi in orice mod. numai ca e bine putina moderatie si mai multa atentie in timpul anului cand e frumos sa facem cadouri, sa oferim un trandafir ori cuvinte frumoase fara vreun motiv special :)zic gresit ?

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)