vineri, 14 noiembrie 2008

Realitatea TV Focsani !

Incepand cu ora 19,00 are loc deschiderea studioului local al Realitatii TV Focsani. Petrecerea, are loc la Restaurantul Sorste al doamnei Sorina Placinta, care vizeaza un mandat de senator.
Asteptam, sa vedem cine va forma echipa. De la Ziarul de Vrancea, a fost aleasa Iulia CRETU.
Un rol important il va avea, in continuare, Marius GRIGORESCU, corespondentul pe Vrancea al Realitatea TV. Alaturi de colegul lui, Nicu ZAHARIA.
Sa vedem, daca va pleca cineva, de la Monitorul de Vrancea. Mira-m-as...

Uichend placut si zambete haioase :)

5 comentarii:

  1. Un mic detaliu, ca poate te intereseaza: spatiul inchiriat de RTV apartine stimabilului Sapunaru, presedintele PNL Vrancea. Asta asa, ca fapt divers si pentru coborarea nasului si pe pamant, nu numai prin ceruri.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru detaliu, nu aveam habar de acest lucru. probabil, are o anumita conotatie, acest mic detaliu, altfel nu vad de ce l-ai fi amintit !

    RăspundețiȘtergere
  3. cat priveste "coborarea nasului", mi-as dori sa pot intelege ce inseamna !probabil am o atitudine de obedienta fata de "oligarhul petro-liberal, Samponaru".probabil am macar o afirmatie in postarile mele pe acest blog unde, se observa o linguseala, un "pupincurism" fata de acest actor politic mioritic.daca e asa, atunci ai dreptate, daca nu...nu-mi amintesc, vreo remarca pe acest blog (tendentioasa) vis-a-vis de cum unele O.N.G.-uri (mai ales in VN) se raliaza dpdv al simpatiilor politice in aceasta perioada (prin membrii ei). chiar si asa, au tot dreptul s-o faca.singura mea afirmatie a fost ca, voi sprijini candidatura unui tanar, din varii motive. acel tanar este, intr-adevar, membru si candidat al PNL VN. si am o apreciere fata de el si, cum si-a construit proiectul sau politic, pana in acest punct.este vorba despre Tudorel TROFIN - candidat in colegiul 2 - SUD, pe care il sprijin dezinteresat.nu sunt singurul care procedez astfel, mai ales ca e lipsit de mijloace materiale, vizibile, din plin, la alti candidati, prin : pomeni electorale, un out-door agasant si promisiuni desarte.nici un alt candidat al PNL VN nu va primi pe acest blog remarci pozitive si linguseli, mai degraba asa face-o pentru alti candidati tineri ai altor partide.de exemplu, am o apreciere deosebita pentru Razvan MUSTEA. fiind cu domiciliul in colegiul 1, i-as acorda votul meu.din pacate, nu voi fi in Focsani pe 30-11-2008. daca nu eram plecat, mergeam cu incredere sa-l votez pe Razvan MUSTEA, caruia ii urez bafta si sa ajunga deputat din primul tur ! tot asa, ezit a-l vota pe Eugen si as vota pe Sorina, la Senat. Cel mai probabil, nu voi vota la Senat, fiind plecat in localitati din afara colegiului, in care as avea dreptul sa-mi exercit votul.scuze, pentru k m-am intins, prea mult. bafta si spor in toate, Gabriel !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, draga, nu te inflama asa tare: ma refeream la faptul ca nu ar fi fost rau sa vezi mai intai unde va activa aceasta statie si nu unde isi face petrecerea de inaugurare (care e numai o data). Si detaliul cu locatia este unul destul de important.

    RăspundețiȘtergere
  5. Noroc si tie! Pacat ca nu esti aici pentru vot si ma intreb daca nu ar fi necesara, si la noi, introducerea votului prin corespondenta.

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)