sâmbătă, 20 decembrie 2008

6 cai versus 6 antrenori !



E uichend si m-am gandit sa ne radem pe noi putin, cu cel mai vizionat clip de pe youtube in ultima luna (cel putin de cand il stiu eu). 
Primul clip este cel de la care a plecat si demersul meu, apoi urmeaza un articol amuzant, in aceeasi nota cu ciobalaul de la Steaua - Becali. 
In final am postat un remix ce s-ar putea regasi si in discoteicile din targ care sper ca vor avea inspiratia sa-l includa in playlist.

Iata, Clipul ce face furori, la ora asta : "6 cai" !



Cum ar suna un interviu cu Becali, daca s-ar afla in locul cetateanului roman de etnie roma (adica TIGAN, nu in sens peiorativ. Desi, la cat de batut-n cap e ala, Tigan e mult spus, caci e un termen deloc ofensator, mai degraba unul neaos).  Interviul cu "intaiul Oier al tarii" s-ar numi, ceva de genul : "Şase antrenori" !
 

- Domnule BErbeCALI, ne acordaţi o întrebare pentru suporterii Stelei? Să zicem, despre antrenor! Caci am inteles ca urmeaza sa-l schimbati iarasi.
- Bine ma hahalero, daca nu te-a trimis Voiculescu, iti raspund ca-mi esti simpatic, ca ma distrez cu voi, bloggarii. Asculta la mine : un antrenor trebuie să fie cinstit, să fie ascultător, creştin … Sa stie "Crezul" si sa asculte Radio Trinitas !
- Nu cum să fie! De exemplu, ceva de genul, cum să zic, cîţi antrenori pot fi înhămaţi la Steaua!
- Deci, doi antrenori! Minim...
- Ceva de genul ăsta, dar intrebarea să fie: “Cîţi antrenori pot fi înhămaţi la Steaua într-un an?”.
- Doi! Doi antrenori : Dorinel si Lacatus. Il aduc acuma iarasi pe Lacatus.
- E bine, dar să întrebaţi dumneavoastră! Înţelegeţi? Şi eu vă filmez! Eu vă zic: “Întrebarea dumneavoastră pentru suporteri este …” şi dumneavoastră spuneţi: “Cîţi antrenori pot fi înhămaţi, maxim, la Steaua într-un sezon?”.
- Doi antrenori crestini...care stiu "Crezul" !
- Deci, maxim doi antrenori!
- Maxim doi şi şase!
- Aşadar, eu voi zice: “Întrebarea dumneavoastră este …” şi atunci dumneavoastră întrebaţi: “Cîţi antrenori pot fi înhămaţi, maxim, la Steaua pe sezon?”.
- Deci, maxim şase antrenori!
- OK! Acum, dumneavoastră spuneţi întrebarea!
- Aşa...şase antrenori! Ca poate il aduc si pe Olaroiu inapoi, il pun si pe Nea Imi (Emerich Jenei).
- Nu! Întrebarea dumneavoastră va fi: “Cîţi antrenori pot fi înhămaţi, maxim, la Steaua într- un campionat?”.
- Şase! Da, pe Razvan Lucescu il pun urmatorul...Si p'urma pe tac'su !
- Ăsta e e răspunsul, dl Becali, n-ati inteles ? Dumneavoastră trebuie să ziceţi întrebarea pe care am spus- o eu!
- Pai intreba-ma hahalero..da' mai repede ca ma suna finu' Radoi (vreau sa-l dau la Inter pe 50 de milioane de euro, ce daca-i recesiune) !
- Atenţie! Motor! Domnule Gigi, întrebarea dumneavoastra pentru suporteri este …
- Şase antrenori!
- Dumneavoastră tot nu m-aţi înţeles!
- Păi, normal că nu, hahalero care esti hahalera ! Despre ce e vorba în fotbalul ăsta?
Că eu tot nu pricep! Hai ca m-am distrat cu tine...Hahalero, fiti-ar blogul sa-ti fie !

In final, ca sa fie tacamul plin, am gasit si o piesa de club : 
Deejay Allpee - 6 horse of course (6 cai remix)




Tuturora, uichend dragut si zambete multe :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)