marți, 8 ianuarie 2008

Partia Kalinderu din Busteni



Un pont, in cazul in care ajungeti sa luati pranzul in Busteni. Va recomand, sa fiti cel putin precauti, fata de urmatoarea locatie, aflata la Drumul National catre Partia Kalinderu.


E vorba despre Pensiunea Turistica "LIZIERA" din Busteni. Aici, cum te asezi la masa, ti se spune ca poti alege din meniu doar ciorba de pasare. Desi, poate vrei de vaca sau de burta.

Dupa ce esti lasat sa astepti suficient cat sa iei decizia mai inteleapta de a merge in alta parte. Fiind un grup de circa 4 persoane am mers catre aceasta locatie unde amicii nostrii ne-au chemat. Neavand alternativa, am luat ciorba de pasare.







Dupa jumatate de ora, ni s-a spus ca mai sunt doar 7 portii de ciorba de pasare. Fiind 15 in grup, am lasat fetele sa manance. Apoi, am parasit locatia, neintelegand de ce pe 31 decembrie nu erau aprovizionati pentru clientii ce doreau un pranz cald din meniul propus.




Suparati pe aceste servicii jalnice, am plecat pe partia Kalinderu unde ne-am distrat cu gasca. Am urcat cu telecabina (dupa cum vedeti) si am baut un vin fiert.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)