marți, 8 ianuarie 2008

Cum e in Sinaia si la Peles ?

Hotelurile Sinaia si Palace sunt cele mai bune recomandari. Aveti multe locuri de vizitat, din care nu pot lipsi domeniul regal si Castelul Peles - atractia turistilor straini, a celor fascinati de regalitate si o perioda frumoasa din istoria romanilor.




La Peles am descoperit o cofetarie interesanta, unde poti savura un ceai fierbinte sau expresso la preturi decente. In drumul catre Castelul Peles, ne-am oprit pentru jumatate de ora si-am aprins o lumanare de Sf. Vasile.



Ceva inbucurator, pentru Romania (ceva normal ni strainatate) : pe data de 01 ianuarie, magazinele erau deschise, multa lume se plimba prin statiune si totul arata neobisnuit de romaneste.



Singura dezamagire a fost ora tarzie la care am ajuns sa vizitam Pelesul. De departe, am apreciat ca fiind cel mai frumos loc din periplul nostru statiunea Sinaia. Pozele facute de noi ne arata si pastreaza amintirea cu Sinaia la adevarata ei valoare : istorica, spirituala, comerciala, sentimentala, turistica.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)