Daca Traian Basescu si-ar fi aplicat siesi criteriile de profesionalism pe care i le pretinde Noricai Nicolai, ar fi trebuit sa refuze si in 1991 si in 1996 numirea sa in functia de ministru al Transporturilor.
In mai 1989, Traian Basescu a fost dat afara din functia de sef al reprezentantei Navrom la Anvers in urma descoperirii faptului ca a semnat incorect facturile pentru repararea unei nave. La fel ca Norica Nicolai, Traian Basescu a contestat sanctiunea profesionala.
Comisia Ministerului Transporturilor a mentinut insa decizia, in plus sanctionindu-l si cu reducerea retributiei cu 20%. Pe de alta parte, cita vreme toate dosarele sale sint ascunse, Traian Basescu este ultima persoana din Romania care are dreptul sa vorbeasca despre dosarele altora.
Conform CNSAS, dosarul de colaborator al Securitatii al lui Traian Basescu a fost distrus in 1979 (procesul verbal de distrugere nr. 0058212/15.08.1979 se afla in posesia CNSAS). Conform lui Dorin Dobrincu, directorul general al Arhivelor Nationale, dosarul de cadre al lui Traian Basescu (obligatoriu pentru orice fost membru PCR) a disparut. Conform lui Traian Basescu insusi, dosarul sau profesional de la Navrom nu mai e de gasit...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)