marți, 13 iulie 2010

Spaga la BAC in Vrancea !

Iordache BOSTAN - inspector şcolar general la Inspectoratul Şcolar Judeţean Vrancea e acuzat de trafic de influenţă şi folosirea influenţei ori autorităţii în scopul obţinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite.

Personajul acesta incompetent, degraba carator de sacose la minister (Abramburica), a fost sustinut de PNL si tolerat de PSD si PDL. Motive :
- usor influentabil
- bun executant al sarcinilor trasate de superiorii ierarhici
- blindat cu un contract ce i-a permis sa paraziteze o functie pt a-si dovedi incompetenta !

Precizare -
camasile roz-bonbon, descheiate la ultimii 3 nasturi, nu erau singura ecstravaganta a managerului ISJ Vrancea. Din surse demne de incredere (care au preferat sa-si pastreze anonimatul), cel poreclit "Bosty" sau "Generalul", am aflat ca isi vopseste "podoaba capilara" cu gem de dovleac ! De aici, celebra porecla pe care am lansat-o, anume "Dovleac", preluata de ZdV in rubricile dumnealor !
Despre restul domnilor profesori, nu ma pronunt ! Mai ales ca am terminat la CN Unirea si e vehiculat numele unui dascal respectabil care mi-a fost si profesor in liceu !


UPDATE - 21 de persoane din Vrancea (profesori de la mai multe licee si colegii, inspectori scolari, primari si politisti) au fost trimise in judecata de procurorii anticoruptie pentru fraudarea examenului de bacalaureat (2008, sesiunea iunie-iulie). Dosarul a fost inaintat spre judecare Tribunalului Galati.

Materialul integral il gasiti AICI !

3 comentarii:

  1. Despre fraudarea examenului de admitere sau despre faptul ca sunt mai pretuite activitatile extrascolare decat participarea la olimpiade nu spune nimeni nimic?

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ptr profesoara de la C.N.U, e una din singurele 'profe' care este mai intai om si apoi dascal, spune tu daca nu e asa, Dan! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Tudor : nu cred ca participarea la olimpiade a scazut, fata de alti ani. iar Vrancea are inca rezultate frumoase. desi, nu ne mai putem raporta, la cazuri exceptionale, de genul Tudor Leu, care domnina autoritar concursurile nationale si cele internationale de informatica. ajungand, la un nivel maxim dpdv al pregatirii profesionale, dupa o formare pe bancile Liceului Unirea si studii universitare in SUA, lucrand azi la Microsoft, daca nu ma insel...@ Ioana : stii ca mi-e draga doamna Sarbu ;)spun asta in ciuda faptului ca eu am urmat, ca si tine, sectia de Istorie-Stiinte Sociale. iar materia dansei - chimia, nu era printre favoritele mele sau ale colegilor mei.

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)