vineri, 23 iulie 2010

Poze din Focsani dupa ploaie !

Iata, cateva dintre pozele facute in ultima luna, cand am avut parte de niste nori fabulosi. Plus cateva poze mai optimiste, cand soarele ne-a zambit si ne-a mangaiat cu razele-i generoase.
Porumbeii albi, ce i-am surpins in Parcul Garii, ne-ar determina sa visam la viata relaxata din tarile civilizate ale Europei si lipsa grijii pentru ziua de maine. Doar daca n-am constientiza ca "traim in Romania" si, adaug eu, "asta e o mare responsabilitate"!
M-am bazat, pe prietenul meu Canon PowerShot A550, pe care l-am salvat de 2 ori in 2008 : innec (ploaia de la concertul lui Armin van Buuren) si axfixiere in periplul prin Europa. 
O camera digitala care, desi nu e profesionala, este practica si face poze minunate. Tot ce conteaza, este sa-ti doresti sa surprinzi aceste momente in care, natura iti arata, cat de mici suntem, supusi vremurilor (cum spunea poetul) dar si vremii...

Nu-mi place sa modific pozele iar 2 si 5 sunt facute cu mobilul : Nokia 5320 ! CLICK pentru o rezolutie mai mare ! Voi, ce preferati : norii tumultosi sau porumbeii albi ?




7 comentarii:

  1. Patrick... mulţumesc din suflet. Pentru ultima perioadă din viaţa mea e cel mai frumos cadou care ar fi putut să îmi aducă un zâmbet şi linişte în suflet...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lady Allia : saru'mana, pentru aprecieri ! m-am jucat putin cu o camera nu foarte performanta si incepe sa imi placa sa surpind natura cand ni se dezvaluie in formele ei cele mai expresive ! cele bune, din partea mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place nr. 3. pot sa o recomand si la mine la fotografia zilei? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. merci mult. :) si sa raspund la intrebare. in fotografii prefer norii tumultuosi, in realitate mai putin :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Unde e facuta ultima fotografie? Am tot stat si m-am uitat si nu imi pot da seama.Nu am mai fost in Focsani de un an si abia astept sa ma intorc la jumatatea lui August.

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, nu e clar unde e facuta poza, mai ales ca nu ai vreun indiciu :) am facut-o din balcon, intr-una din zilele acelea in care norii ni se prezentau in toata splendoarea lor. undeva prin centru, zona Piata Unirii !de ce revii dupa un an in Focsani, esti studenta ? daca ai blog sau te intereseaza sa iti faci, poate luam legatura cand ne intalnim noi focsanenii/vrancenii, si stabilim sa ne gasim mai multi. sper sa fie ceva mai mult soare, cand revii, multam fain de visita, te mai astept ;)

    RăspundețiȘtergere

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)