vineri, 24 ianuarie 2014

#CNU150 : Colegiul National UNIREA din Focsani (1866-2016) : La Multi Ani, pentru Unirea Principatelor Romane (24 ianuarie 1859)

In 2016, CNU aniverseaza 150 de ani si uram #LaMultiAni liceului nostru drag (locul formarii si devenirii ulterioare a ceea ce suntem azi), colectivului de profesori si conducerii administrative, colegilor din promotie si celor actuali care continua aceasta traditie inceputa la 1866 !


In fiecare an, de Ziua Unirii ce o aniversam pe data de 24 ianuarie in Focsani, emotia si mandria ma cuprind si exclam cu aceeasi bucurie sloganul #MandruCaSuntUnirist !


In continuare, va prezint Imnul Oficial al Colegiului National "Unirea" din Focsani : scris si interpretat de catre Trupa TAXI :




Unii trăiesc tăcut, alţii trăiesc grăbit,
Unii  trăiesc ca şi când viaţa n-ar avea sfârşit.
Eu trăiesc în felul meu.
Unii trăiesc acut, alţii trăiesc voalat.
Unii trăiesc în ceea ce s-ar putea numi păcat.
Eu trăiesc în felul meu, al meu, doar al meu.
Refren :  Eu sunt unirist,  trăiesc CNU.
N-o să stii niciodată ce înseamnă asta 
Dacă nu eşti unirist şi tu.


Unii trăiesc lejer, alţii trăiesc suspect,
Unii trăiesc ca şi cum n-ar avea niciun defect.
Eu trăiesc în felul meu.
Unii trăiesc serios, alţii trăiesc normal,
Unii trăiesc… hmm, aproape c-aş putea să zic banal.
Eu trăiesc în felul meu, al meu, doar al meu.
Refren :   Eu sunt unirist, trăiesc CNU.
N-o să stii niciodată ce înseamnă asta 
Dacă nu eşti unirist şi tu.


Şi dacă încă nu ţi-e clar,
O să-ţi spun verde-n faţă:
CNU nu-i un liceu, CNU e-un stil de viaţă !
Refren :  Eu sunt unirist, trăiesc CNU.
N-o să stii niciodată ce înseamnă asta 
Dacă nu eşti unirist şi tu.


Mai jos, va prezint si un film deosebit de valoros, prin care facem o calatorie in timp in Istoria Colegiului National Unirea din Focsani (link catre site-ul CN Unirea) Un liceu cu traditie din Vrancea si chiar Romania. Vizionare placuta si La Multi Ani acelora dintre voi care sunteti absolventi ai acestui Colegiu cu renume. In fiecare an, CNU este printre primele Colegii din Romania ca performante ale merituosilor elevi ! CNU este si intre primele colegii care au aparut in Romania Moderna (1866) dupa Unirea Principatelor Romane facuta de Alexandru Ioan Cuza la 24 ianuarie 1859 !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)