marți, 4 decembrie 2007

Tiesto - Falling : First State feat Anita Kelsey

Ceva deosebit a fost spectacolul de lumini si lasere care, de-a lungul show-ului, a atras atentia celor care am fost prezenti in sala. Din pacate, am fost blocat impreuna cu prietenii mei, pentru aproximativ o jumatate de ora, la iesirea din magazinul Unirea. A fost cea mai mare aglomerare in care am avut nesansa sa intram, in timp ce ne indreptam catre Universitate.

Initial, credeam ca se da ceva pe gratis acelor oameni, sau si-a anuntat demisia Basescu ! Dar, n-am avut noi norocul asta, erau oameni care n-aveau ce face acasa si, cum era ziua nationala, au iesit cu familia la copacul bradul ce se inaugura de catre primarul PDL Adriean Videanu.



Sambata seara, am intentionat, sa urmarim de la ora 19 inaugurarea bradului. Insa, am renuntat toti trei, eu preferand un ceai si un nurofen, caci aveam o migrena nesuferita. Urmate de cateva Fornetti, din pasajul de la Piata Universitatii.



Incarcand sa evadam din grupurile tot mai mari (circa 80000 oameni) care se indreptau catre Piata Unirii, noi fiind singurii care mergeam catre Universitate, noi ne-am indreptat catre Lipscani, vechiul Bucuresti fiind ceva mai primitor si interesant la acea ora. Chiar foarte liber.



Din concert, iata piesa care mi-a placut cel mai mult ! Este un pur stil vocal-trance, o piesa ce va ajunge cu siguranta un mare hit. Anita Kelsey este background-ul vocal din superba piesa "Falling". Albumul ce include piesa "Falling" este penultimul al lui Tiesto - "In search of sunrise"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va invit sa va exprimati opiniile, cu argumente, bun simt si umor :)